Request RMA - Flybox Innovative Avionics

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Returns and Out of Warranty Repair
Please read this page carefully before contacting us!


Flybox Avionics products are covered by warranty for a period of 1 year from the date of purchase.  


If you think your product is faulty, or if you are already certain that it is in need of repair, please do not return it directly but fill in this form .

A ticket will be opened and one of our technicians will interface with you to try to diagnose the problem.
One of these conditions may occur:

1 - our technicians will have helped you solve the problem and it will not be necessary to send us the product.
2 - a problem is found and it will be necessary to return the product to us for repair, in which case you must accept the conditions and costs described below.

Products received without an RMA will have a much longer repair time or in some cases may not be repaired at all.

Costs and warranty conditions


For under warranty repairs, only the cost of shipping and the cost of any taxes and customs fees, if applicable, will be charged.
For out-of-warranty repairs, flat-rate costs indicated in the table below will apply. To the fixed cost of the repair, the cost of shipping, VAT and customs charges will be added, if applicable.
Ti invitiamo a leggere attentamente questa pagina prima di contattarci!

I prodotti Flybox Avionics sono coperti da garanzia per un periodo di 1 anno a partire dalla data di acquisto.  

Se pensi che il tuo prodotto sia difettoso, oppure se hai già la certezza che sia da riparare, sei pregato di non restituirlo direttamente ma di compilare questo form .

Ti verrà aperto un ticket e un nostro tecnico si interfaccerà con te per cercare di diagnosticare il problema.
Si potrà verificare una di queste condizioni:
1 - i nostri tecnici ti avranno aiutato a risolvere il problema e non sarà necessario spedirci il prodotto.
2 - un problema viene riscontrato e sarà necessario renderci il prodotto per la riparazione; in questo caso dovrai accettare le condizioni e i costi descritti di seguito.

I prodotti ricevuti senza RMA avranno tempi di riparazione molto più lunghi o in certi casi potrebbero non essere riparati.


Costi e condizioni di garanzia


Per le riparazioni riconosciute in garanzia, verranno addebitati solo i costi di spedizione e quelli di eventuali tasse e costi doganali, se applicabili.  
Per le riparazioni fuori garanzia verranno applicati costi forfettari indicati nella tabella seguente più il costo della spedizione, quello di eventuali tasse (VAT) e costi di dogana, se applicabili.

P/N
- Fixed cost of repair -
- Costo fisso della riparazione -
- Fixed cost of analysis if found working -
- Costo fisso dell'analisi se riscontrato funzionante -
Omnia57 (all/tutti)
8060
Omnia80 (all/tutti)9571
Oblò (all/tutti)
240180
FX75 Servo320240
Eclipse / Eclipse NG420315
EFC57-P8060
PR1 / PR1-P175131
FC1 / ALT57 / AV1€ 185
€ 160
FL1€ 110
€ 90
CR / RT1
€ 90
€ 80
MAP1
€ 110
€ 95
PS1 / CS
€ 175
€ 150
CAN-RPM
€ 60
€ 45
Vigilus, Display Unit only€ 160€ 128
Vigilus, Remote Module only€ 160€ 128
MiniEis All models€ 350€ 290
Accessories & Probes (all/tutti)non-reparable / non riparabili
non-reparable / non riparabili
Le riparazioni seguono l'ordine di ricezione dei prodotti, normalmente una riparazione richiede dalle 3 alle 4 settimane.
  
Repairs follow the order in which products are received, normally a repair takes 3 to 4 weeks.
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